Contact

Aanmelden Locator

Het is sinds 7 juli 2020 mogelijk je als lid van een regionaal SchouderNetwerk aan te melden voor de nieuwe locator op de homepage: je bent dan als Schoudergespecialiseerde Fysiotherapeut vindbaar met je gegevens / specialisaties (Manueel Therapie, Echografie en/of  SportFysiotherapie) op een overzicht van jouw praktijkgegevens. De “oude”  locator met de links naar de regionale schoudernetwerken is verplaatst naar Onze Regionale SchouderNetwerken onder Informatie SNN.

Voor bestuur van de regionale SchouderNetwerken:
Download van het mutatiebestand (Excel) om wijzigingen door te geven aan de webmaster m.b.t. het ledenbestand, voor de locator. Voor Apple-gebruikers: het bestand wordt niet geopend, maar is te vinden in de map Downloads. Na invulling graag mailen naar dit mailadres.

Voor leden van de regionale SchouderNetwerken:
Aanmelden kunt u doen via de button Aanmelden rechts boven op de Homepage of via deze link.

LINK naar de PDF over de te volgen procedure bij aanmelden met vermelding op de locator.

LINK naar de PDF over de te volgen procedure bij aanmelden zonder vermelding op de locator.

LINK naar de PDF over de verantwoording beheer gegevens van de locator.

Voor wijzigingen aan de locator moet het bestuur van het regionale netwerk deze aanleveren via het mutatiebestand. Als een persoon of praktijk niet bekend is bij de webmaster kan deze ook niet toegevoegd worden.

Het maximum aantal vermeldingen op de locator per persoon is twee om het overzichtelijk te houden. Indien er sprake is van meerdere werkadressen worden de twee belangrijkste locaties gekozen voor vermelding.

Aanmelden van een 2e werkadres van een Fysiotherapeut op de locator

Als je een tweede werkadres wilt toevoegen op de locator, dan is dat toegestaan, mits:

  • Dit moet geschieden met een ander mailadres dan de eerste aanmelding. Om reden dat elk adres op de locator gekoppeld is aan een uniek mailadres, waarmee je inlogt.
  • Dit tweede adres ook bekend is bij jouw regionale SchouderNetwerk en ook is doorgegeven aan de ledenadministratie van de website.
  • Indien een tweede adres niet bekend is bij de ledenadministratie, dan zal een aanvraag worden afgewezen.
  • Indien je een afwijzing krijgt, vraag dan eerst na bij je regionale SchouderNetwerk, welke gegevens zijn doorgegeven.
  • Wijzigingen dienen vooraf door de contactpersoon van het regionale SchouderNetwerk worden doorgegeven aan de ledenadministratie.
  • De ledenadministratie moet meer dan 1100 NAW-gegevens bijhouden en controleren, neem daarom alleen bij uiterste noodzaak contact op met de ledenadministratie.

Na aanmelding willen wijzigen van het mailadres

Het kan voorkomen dat je achteraf toch met een ander mailadres wilt inloggen. Dat kan, maar omdat het mailadres waarmee de aanmelding is gedaan, uniek is, moeten er een aantal stappen worden doorlopen:

  • Je mailt naar webmaster@schoudernetwerk.nl dat je je mailadres wilt wijzigen. Je kunt hiervoor deze link gebruiken.
  • Zet in de mail je NAW-gegevens en het mailadres dat niet meer gebruikt moet worden.
  • Je zult een afmelding ontvangen van het oude mailadres.
  • Hierna kun je je weer aanmelden via Inloggen rechtsbovenaan de Homepage van SchouderNetwerken nederland en daarna kiezen voor AANMELDING (niet inloggen, want je mailadres waarmee je in kon loggen is niet meer geldig).
  • Praktijkgegevens hoef je niet in te vullen, want de praktijk is bekend, dus zoek deze via Postcode of Naam van de praktijk.
  • Vul alle gegevens onder Persoonlijke gegevens in met het nieuwe mailadres en gewenste wachtwoord.
  • Na acceptatie (controle of je naam voorkomt op de lijst van je regionale SchouderNetwerk zul je een mail ontvangen dat je weer bent aangemeld.
  • Je kunt nu Inloggen met je nieuwe mailadres en wachtwoord.
  • Mocht het niet lukken wend je dan tot de webmaster van SchouderNetwerken Nederland.
  • De ledenadministratie moet meer dan 1100 NAW-gegevens bijhouden en controleren, neem daarom alleen bij uiterste noodzaak contact op met de ledenadministratie.

Afmelding ontvangen vanwege ontbreken van je naam op overzicht van je regionale SchouderNetwerk?

  • Je hebt je aangemeld bij SchouderNetwerken Nederland (SNN), echter je ontvangt een mail dat je naam / praktijk niet op de lijst staat die je regionale SchouderNetwerk heeft verstrekt aan de ledenadmin van SNN.
  • Het bestuur van jouw regionale schoudernetwerk heeft in januari een excel-bestand gekregen om wijzigingen van hun ledenbestand door te geven. 
  • Blijkbaar is die niet aan het Bestuur van SNN dan wel de webmaster van SNN geactualiseerd en/of gestuurd, dan wel je naam ontbreekt op de lijst.
  • Advies: meld je bij je regionale SchouderNetwerk en vraag of ze hun ledenlijst willen actualiseren, indien nodig.

Lidmaatschap overnemen

Als je het lidmaatschap van een collega overneemt, dienen de beide leden de volgende procedure te volgen:

  • Het bestaande lid dient zich af te melden
  • Deze dient aan te geven of er nog wel een lid op de vestiging aanwezig blijft
  • Het nieuwe lid dient zich aan te melden volgens de normale procedure: via Aanmelden rechts bovenaan de Homepage van SNN
  • Dit lid dient voor te komen op de lijst die door het regionale SchouderNetwerk is verstrekt, anders wordt de aanmelding afgewezen
  • Bij aanmelding dient gekozen worden voor de reeds bestaande praktijk, anders kan het voorkomen dat een praktijk 2 x vermeld wordt en daardoor niet zichtbaar wordt (ipv. een bolletje komt er een bolletje met een 2 te staan)
  • Na controle wordt het nieuwe lid toegelaten op de locator